Service IT

Valorifică în totalitate expertiza noastră în domeniul IT și maximizează profitul afacerii tale prin service-ul nostru pentru imprimante, calculatoare, echipamente birour dar si prin serviciile de devirusari si recuperari date.

Services

Serviciile Oferite

Serviciile oferite de noi sunt asigurate de o echipă de profesioniști, garantând calitatea superioară a acestora.

Service PC și Laptop

Toată gama de service pentru PC și laptop și reparațiile sunt făcute de către tehnicienii Printech în cadrul firmei noatre din Târgu-Jiu, permițând un control al calității excelent.

Service Imprimante

Asigurăm service imprimante, copiatoare, multifuncționale inkjet, laser și matriciale. Efectuăm reparații, curățare, recondiționare, reumplere tonere și cartușe.

Service Echipamente Birou

Service pentru echipamente de birou, pentru desfășurarea în condiții optime a activității unei firme indiferent de mărimea acesteia.

Recuperari și Salvări de Date

Service profesional pentru recuperarea datelor în Târgu-Jiu, acesta fiind un proces de colectare și salvare a datelor inaccesibile de pe spații de stocare corupte sau deteriorate.

Devirusări Profesionale

Oferim devirusări profesionale cu ajutorul antivirusului Kaspersky. Acesta este un program dezvoltat de Kaspersky Labs. Este disponibil pentru platformele Windows, Mac și Linux.

Configurări Rețele

Proiectare, instalare, configurare rețele și administrare rețele calculatoare. Furnizăm servicii de analiză, proiectare și administrare de rețea (mentenanță).

Despre Noi

Află mai multe despre noi

Alege soluția intelegentă pentru viitorul tau business alături de Printech

Service calculatoare si laptopuri

Ținem foarte mult la satisfacția clienților noștri, astfel încat ne dorim ca orice echipament reparat de noi să fie diagnosticat și reparat la cele mai înalte standarde. Dacă sunt cazuri mai speciale și reparația nu este sigură, preferăm să știți toate riscurile înaintea intervenției.

  • Pentru toate buzunarele!

    Indiferent de bugetul tău, Printech Company îti dă posibilitatea să alegi dintr-o gamă variată de prețuri.

  • Calitate ireproșabilă

    Toate produsele sunt certificate la standarde de calitate internațională.

Ne dorim să considerați că a meritat pe deplin să apelați la serviciile noastre, că problema pentru care ati ajuns la noi în service s-a rezolvat și că de acum înainte știți la cine să apelați când se strică calculatorul, imprimanta sau orice alt echipament IT.

Clienți fericiți

Ani de experiență

Ore de suport

Angajați

F.A.Q

Întrebări Frecvente

  • Dacă produsul dumneavoastră s-a defectat, vă oferim urmatoarele soluții:
    - Îl puteți aduce la service-ul Printech Company: strada 14 Octombrie, nr. 46, Târgu-Jiu, Gorj (la 50m de Piața Mare, lângă Hotel Anna Junior)

    - Aveți posibilitatea de a completa formularul de service aflat pe prima pagină a site-ului. După înregistrarea solicitării și aprobarea ei de către un operator, veți primi un apel din partea Printech Company în vederea programării în service și ridicării produsului.

  • Pentru calculatoare, dacă diagnosticul nu se poate oferi pe loc, acesta se va da în max 24 de ore, iar pentru laptop-uri, în cel mult 48 de ore. Pentru imprimante și copiatoare termenul este de 24 de ore.

  • Termenul de reparație poate fi între 1-15 zile calendaristice, în funcție de disponibilitatea pieselor de schimb la furnizor.

  • Actele necesare reparării produsului în garanție sunt următoarele:
    • Copie factură fiscală, bon fiscal sau copie contract;
    • Certificatul de garanție (în original).

  • În cazul transportului cu firma de curierat, vă recomandăm ambalarea produsului în cutia originală. Dacă nu există această posibilitate, puteți utiliza un alt ambalaj. Important este ca produsul să fie ambalat corespunzător și să aibă materiale de protecție, pentru a fi în siguranță pe perioada transportului.

  • Garanția la reparație sau la piesele înlocuite se acordă astfel:
    - Garanție manoperă (unde nu s-au înlocuit piese) - 3 luni.
    - Garanție piese - între 6 - 99 luni (în funcție de producător și starea produsului).